piątek, 6 września 2013

Wakacje, wakacje i po wakacjach...

Witajcie~!
Coś ostatnio dawno mnie tu nie było... 
A więc... (pamiętajcie! zdania nigdy nie zaczyna się od "a więc"!)
Przyszedł czas na to, abym dodała powoli kolejne rozdziały, które... się tworzą. A przynajmniej powinny. Z takiego fascynującego powodu, iż mam szkołę w trakcie tygodnia (jak chyba prawie każdy, kto to czyta) nowe notki będą wstawiane w weekendy, tak jak zresztą bywało wcześniej.
Teraz siedzę sobie na zastępstwie za polski rozszerzony i do Was piszę... A jak skończę to będę pisać w sowim legendarnym zeszyciku cię dalszy shizayi.
No, a dziś jest piątek.
Jutro sobota + pojutrze niedziela = weekend.
Wniosek więc jest dość prosty ;)

10 komentarzy:

  1. xD Mam 6 zmysł... wczoraj przeczytałam cały blog xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-; Jej!!!!!!!! Wróciłaś! Nawet nie wiesz jak sie ciesze ;3 Skoro dziś ma być notka to po 1 na 100% przeczytam po 2 postaram sobie odświerzyć pamięć (skleroza i pamiętam lekko zakończenie ostatnich dołków)Od dzisiaj posty będe regularnie komętować ;D NIE TO CO WTEDY ;p Weny życze i dzia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę, że wracasz *huga ekran, bo jak inaczej*
    Jestem takim małym czytelnikiem czytającym wszystko ze swojego królestwa - piekielnych otchłani i Tartaru. Tak więc jestem Taaaaaakaaaaaaaaa HAPPY, że wracasz <3 Przy okazji. Ja także mam bloga. Założony... niedawno, bo dzisiaj xD Wejdziesz?
    http://posrod-tlumu.blogspot.com/
    Z góry thx u
    Lucek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak cudownie !
    Muszę przyznać iż nie mogłam się doczekać, kiedy wrócisz.. (jestem nowa, jednakowoż na tego bloga trafiłam dość dawno, ok. dwa miesiące temu.)
    Od razu powiem iż blog naprawdę mi się spodobał.
    Zawsze miałam pecha do blogów, gdyż znajdowałam takie z 2010 roku, które nawet zakończenia nie miały ;__; pozostawiane były w połowie opowiadań, więc cieszę się iż chociaż raz udało mi się natrafić na taki, co to pisany jest na bieżąco..
    Pozdrawiam serdecznie i dużo weny życzę.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja skomentuję dopiero dzisiaj, bo mnie długo nie było. Jestem nowym czytelnikiem, nie będę się przedstawiać, bo to bez sensu.
    Obiecuję zostać nieco dłużej. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest 26 września i dalej cisza T^T Przykro się na serduszku robi :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy coś napiszesz? :c Smutno tak. Notka miała być już dawno. Ale wieżę, że jakaś będzie! ;) Czekam zwłaszcza na "Dołki". Pozdro, nowa czytelniczka Yuu~!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam już chyba miesiąc a tu tylko komcie dochodzą pod postem...wiem że to głupie pytanie ,ale żyjesz? XD Czekam i czekam chce sie doczekać pls

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nic nie ma? :c Cierpliwie czekam i mam nadzieję, że coś się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Plossssimy.... Dodaj nowy rozdzialik~!

    OdpowiedzUsuń