czwartek, 28 lutego 2013


Przepraszam!

Wydaje mi się, że jestem coraz bardziej popieprzona, ale trudno - zdarza się.

Wymyśliłam dzisiaj, jak jechałam do szkoły, coś dziwnego i chciałabym wcielić to w życie. Oczywiście, jak tylko pozwolicie.

Tak więc, proszę każdą z chętnych osób, by zamieściła w komentarzu pod tą notką,

jakiś wyraz, rzecz, która was ostatnio zachwyciła, piosenkę lub grafikę.

Termin: do 08.03.2013r – tego dnia też ogłoszę do czego było mi to potrzebne i co zrobię z tym dalej.

Z góry dziękuję za współpracę~!

8 komentarzy:

  1. Ostatnio zachwyciła mnie... piosenka Izaya x Miku - Ura omote lovers :33 aż nie mogę się doczekać, żeby dowiedzieć się co masz z tym zamiar zrobić x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ostatnio zachwyciła piosenka >.< (a cóż by innego)
    Jangled cat (Ono Daisuke) - Key
    Jestem ciekawa co takiego wymyśliłaś^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio jak byłam w parku zachwycił mnie pies, który chciał zgwałcić kota XD

    OdpowiedzUsuń
  4. co do rozdziału nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zachwyciła mnie piosenka Poets of the fall- War i to że moja drużyna przeszła dalej w Odysei umysłu. O zachwyciło mnie jeszcze jak mój pan od infy powiedział : Czujesz to? apropo CSS'a. xD I kazał na się zmywać :P JAKI ZIOM, JOŁ xD

    ciekawe co tam tworzysz huhuhu

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ostatnio zachwyciły słowa ,,Robię to dobrze, bo byłem zakochany'' xD Ciekawe, cóż ciekawego tam tworzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zachwyciła sekwencja rapowym utworze H*A*M trwająca tak po połowie drugiej minuty :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Du7E43ZoVMg

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka, która i mnie pomaga pisać romantyczne scenki! ;) http://www.youtube.com/watch?v=QeVlBBxoDr8

    OdpowiedzUsuń