sobota, 4 maja 2013

Kolejna "zabawa"


Witajcie~!

Tak więc, jak co miesiąc, chciałabym przygotować miesięcznicowego one-shota. Wiem. Jestem z tym okropnie monotonna... Przepraszam Was za to.

Tak więc jeśli zechcielibyście, by to ogóle powstało, tradycyjnie zapraszam Was do kolejnej "zabawy".

Tym razem tematem będą... Hmmm... Poczekajcie chwilkę (właśnie zastanawiam się co zaproponować...)...

Czy pasuje Wam temat: obrazki/grafika?

Jeśli tak, proszę Was o przesłanie jednego obrazka (wystarczy podać do niego link w komentarzu). Czas: do 7 maja.

Uwaga! Mogą także komentować anonim ki ;)

Oj~ ale znów tak teraz troszkę poprzynudzam... Miałam nie mieć dzisiaj dostępu do komputera... No, ale moja determinacja doprowadziła do tego, że złapałam na komórce jakiś błąkający się sygnał Wi-fi :) Tak więc teraz do Was piszę.

Ah~ i właśnie! Uzmysłowiłam sobie, że dzisiaj są urodzinki Izayi... Tak więc mam pytanie. Chcielibyście krótkie opowiadanie nawiązujące do jego urodzin? Praktycznie mam już pomysł i powoli się on pisze. Ale boję się, że będzie ono dwu częściowe... Pierwsza byłaby dzisiaj, a druga jutro.

To jak? Chcielibyście?

12 komentarzy:

  1. TakA tak!! Tak!~
    chodzi mi o urodzinki :P. Ja sana z shotem do 3 sie menczylam...a wyszlo jak wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Urodzinki Izayi. ^^ Twoje opka są genialne, wiec już nie mogę się doczekać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie o urodzinach Izayi TAK TAK TAK :) Już nie mogę się doczekać. Z tymi miesięcznicami nie jesteś monotonna, to ciekawe że potrafisz coś wymyślić z kilku z pozoru nie do połączenia rzeczy. Wiesz chętnie bym wysłała jakiś obrazek, ale nie wiem konkretnie czego i nie chcę palnąć jakiejś mega gafy więc zobaczę co inni zaproponują i wtedy dodam swój link. Bo naprawdę nie mam pojęcia czego zdjęcie, albo jaki obrazek dać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz sobie jakiś dowolny, przecież nikt cię za nic nie opieprzy, a już na pewno się nie wygłupisz ;)
      Oryginalne pomysły miło widziane :D
      Miałabym tylko prośbę, że jeśli ma to być Shizaya czy Izuo, to żebyście się starali nie podawać grafik z jakichś innych mang, czy zdjęć ważnych osobistości, gwiazd ,itp. Bo z tego byłoby mi ciężko cokolwiek uklecić.
      A tak, to całkowita dowolność~!

      Usuń
  4. Chciałam dać coś +18 =q= ale miałam zbyt wiele obrazków i nie mogłam się zdecydować na jeden, więc koniec końców, wybrałam coś co według mnie jest słodkie *Q*

    http://m2.img.libdd.com/farm5/164/E8C6CEC36BCA2B04DBB8423B247EE0A4_430_550.JPEG

    Taki zawinięty w kołderkę... *.* no i Shizu... i te ich wyrazy twarzy... *nosebleeding*

    Ale z drugiej strony szkoda, że nie dałam żadnego +18... aż mnie korci, żeby dać drugi link x.x ale napisałaś, że jeden, a więc jeden xD
    Co do oneshota... dodawaj! *^* A te twoje zabawny, to boski pomysł~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra… Widzę, że mało osób coś zgłasza, więc byłabym szczęśliwa, gdyś coś jeszcze dodała (tylko błagam, nie zasyp mnie tym ;)), bo jak na razie to można by było coś sklecić z tego jednego obrazka, ale… Jak go widzę to od razu słyszę, jakąś ckliwą rozmowę na temat śmierci, a potem, że ich miłość dalej będzie trwać na wieki, oraz że muszą dzielnie stawić czoła przyszłości… BOŻE, ale ja tu głupoty wypisuję :’) Hahahahaha~!

      Usuń
    2. *Q* dzięki ci~! Ale doszłam do wniosku, że +18 nie dam xD no bo to jakoś tak mało inspiruję, do wymyślenia fabuły ^.- paczaj to

      http://www.zerochan.net/1110280


      xD wgl, fajne dostałaś od kogoś zdjęcie pingwinów xD

      Usuń
  5. http://postimg.org/image/bupky6s2f/
    http://fc08.deviantart.net/fs24/f/2007/354/a/d/Jack_Skellington_sketch_by_favius.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/04_02/09penguinDM_468x638.jpg
    XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. http://img818.imageshack.us/img818/5193/tumblrmhr5k4vdfo1rnxvgn.jpg
    Mrrrr normalnie xD (ps.: Fajna focia pingwinów xD)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne opka piszesz :D. A co obrazków to nie mogłam się zdecydować i dwa ci daję. ^^ Do wyboru, do koloru.
    http://galeria-osobista-xd.blog.pl/files/2012/07/Shizuo-and-Izaya-shizaya-17216383-1500-1060.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-78t3vY17DN0/UQaptvCb_TI/AAAAAAAAAGs/XCRvL1YFK2E/s1600/images+(3).jpg

    OdpowiedzUsuń