wtorek, 14 maja 2013

Witajcie~!
Przychodzę do Was z trzema informacjami. Złą, bardzo złą i przerażająco złą. Którą wolicie najpierw?
Ok... Może zacznę od tej złej... Mam skrytą nadzieję, że większość zrozumie, co mam na myśli... Szkoła + Końcówka roku szkolnego = Wystawianie ocen = Zarwane nocki (brak czasu)
Teraz bardzo zła: szlaban na tydzień na komputer...
A dwa powyższe fakty skutkują jeszcze trzecim, najgorszym z nich. PRZEZ DWA TYGODNIE NIE BĘDZIE NOTEK!!!
Wybaczcie... Teraz opuszczam Was i idę zgłębiać tajemnice j.polskiego, biologii, fizyki i matematyki na... (patrzę na zegarek. Jest dokładnie 0:35) ... na dzisiaj... RATUNKU!!!

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups... Jeszcze mi się usunęło. -.- Chciałam tylko napisać, że wierni fani wybaczają i czekają na więcej opek w wakacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-; jakoś postaram się być dzielna j wytrwać T^T Bądźmy silni

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeeeeee! Ja mam kare już od kwietnia i jak mam pisać?! Szkoda że cie nie będzie i będe cierpliwie czekać jak ktos nie był zapraszam już mam moją pierwszą shizaye one shot i kilka opowiadań z durarara nie yaoi więc zapraszam a ja i tak będe wchodzić tu codziennie ;3 czekam niecierpliwie na mojego kiciusia izaya wiesz na co czekam no nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeeeeee! Ja mam kare już od kwietnia i jak mam pisać?! Szkoda że cie nie będzie i będe cierpliwie czekać jak ktos nie był zapraszam już mam moją pierwszą shizaye one shot i kilka opowiadań z durarara nie yaoi więc zapraszam a ja i tak będe wchodzić tu codziennie ;3 czekam niecierpliwie na mojego kiciusia izaya wiesz na co czekam no nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    no cóż te trzy informacje nie są zbyt dobre, ale czytając przypomniał mi się film „dobry, zły i brzydki”... a dokładniej „zła, dobra, rewelacyjna”... już wyjaśniam....
    zacznijmy od „zła”, no cóż nie najlepsza wiadomość, ale nauka przede wszystkim....
    ... „dobra” ucząc się mogą Ci przychodzić nowe pomysły na kontynuację tych opowiadań, jak i pomysły na nowe, no i możesz je gdzieś zapisywać na karteczkach....
    no i teraz wyjaśnienie „rewelacyjna” jak dojdzie do zrealizowania tej „dobrej” w jakimś stopniu to później częściej będą się pojawiać notki....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w nauce... a tak na boku - FIZYKA TO KOSZMAR, KTÓRY ŚNI SIĘ PO NOCACH!!
    kasuka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ;c
    Cóż, pozostaję mi życzyć ci wytrwałości w nauce i oczekiwać końca szlabanu.
    Jakoś musimy wytrzymać bez twoich cudownych opowiadań.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń